Sunday, January 6, 2013

初恋.


Title     : Ashita, Boku wa Kimi ni Ai ni Iku (Sekai Ichi Hatsukoi Ending Song)
Singer  : Wakaba


君を好きだけじゃものたりない 
あこがれだけじゃ埋めきれない 
淋しさだけが 今日もリアルで 
今、会いに行ったら泣いてしまう 

僕は君を好きになった 
夕暮れの風のにおい 
僕は思い出して うれしくなる 
君の声 その笑い方 

僕は君を好きになった 
誰にもまだ言えてない 
ひとり思い出して うれしくなる 
その声 しゃべり方 

淋しい気持ち ポツリ 
好きな気持ち キラリ 
ふたつ区別がつかない僕は 
夕暮れに心つぶれてく 


I really love this song. The precise one to representing our first love.
Our 初恋. Reminds me how beautiful of that 初恋 feeling.

初恋 is the undescribe feeling that made us smile without any reason.

The radiance of the affection one.
The addiction of his/her voice, smile or gesture.
Heart raced when saw his/her figure.
Those simply things would make us happy.
The sensation of this feeling is like a bloom flower.
Ya, we are become a blooming flower when we had our first love.
Aah, what a joyful sentiment!?

"First love is a little foolish and a lot of curiosity."
Gerorge Bernard Shaw





No comments:

Post a Comment